اولین پست من


بروبچه های سوم ادبیات

خاطرات.شیرین کاریای ما

امروز 4 شنبه 25 / خرداد ماه / 1390

ساعت به وقت اینجا : 12:46

سلام . راستش چند وقت بود که دلم میخواست به بچه ها پیشنهاد راه اندازی یک همچین وبی رو بدم ولی نشد . تا اینکه زکیه پیش قدم شد و این وبو راه انداخت. دستش درد نکنه.

حالا منم تصمیم گرفته ام هر از گاهی یه سری بزنم و چندتا پست بذارم. شما هم چه از بروبچه های این کلاس هستین چه بعنوان مهمان ما رو میخونین حتتتتتتتتتتتتما نظر بدید. اگه شمام خاطره قشنگی از هم کلاسی هاتون دارید تو قسمت نظرات وبلاگ بگین تا با هم مشورت کنیم و اگه شد با اسم خودتون بذاریم رو وبلاگ. بازم میگم : حتتتتتتتتتتتتتتتتما نظر بدین.

     نویسنده این یکی مطلب : زینب (همون که تولدش بود)

             



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت14:49---25 خرداد 1390
سلام. من تازه دیدم اینو
ازاین به بعد میام یه سری میزنم. البته................................


تنهای اول
ساعت14:14---25 خرداد 1390
دیگهکسی به من پیشنهاد نمیده؟

ستاره ی شب
ساعت13:26---25 خرداد 1390
سلام
من هم مثل زینب از زکیه جون تشکر میکنم امیدوارم راه اندازی این وب باعث باشه حالا که از هم دوریم به یاد هم بیفتیم و خاطرات باحالمونو مرور کنیم من اکی ام ولی از این به بعد با اسم مستعار ستاره ی شب نظرات و نوشته هامو میذارم.
عاشششششقتونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,ساعت 12:46 توسط دوستان|


آخرين مطالب
» پایان مدرسه
» کوروش
» به بهانه آپدیت
» شهریار
» هـــــــــــــورا
» دوباره سلام
» به نام خدای مهربون
» یه شعر و چندتا حرف کوچولو
» یه شعر از مولانا
» طنز
» بخند
» بچها سلام
» مهربانترین خدا
» الا بذکر الله
» شعر سهراب سپهری به سبک دهه 90-80 (نامردین اگه نظر ندین)
» یادش بخیر!
» امسال هم هر جوری بود تمومید!
» تمومید !
» اولین پست من
» موتور
Design By : Pichak